poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Klub Malucha CD

Byliśmy w krainie uśmiechu - Magda wychodzić nie chciała...

Zresztą nie dziwie jej się, tyle zabawek, tyle piłek, [basen z piłkami]...
Okazało się że do 15.09 mają promocję i wpisowe 50% taniej i obniżyli miesięczne do 1100 [zawsze to 100pln w kieszeni]

My tam troszkę na innych zasadach - bo chcemy tylko na 'pół etatu' - 4h dziennie, żeby Magda miała kontakt z innymi dziećmi, a ja żebym mogła sobie zdalnie pracować i mogła troszkę odetchnąć - własne projekty, praca zdalna i pilnowanie dziecka to troszkę za dużo.

Podpisaliśmy umowę, dogadaliśmy szczegóły [w sumie to w odwrotnej kolejności]... i nie miałam jak odwołać spotkania o 19:00.. a po 19 zapomniałam sprawdzać telefon - i dopiero w domu zobaczyłam że jednak osoba próbowała się do mnie dodzwonić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz