wtorek, 10 maja 2011

Kąpielówki - zbliża się lato...

Na basem z Magdą zaczęłam chodzić jak tylko przekroczyła 5kg [11tygodni miała].

Mówiąc szczerze nie wyobrażam sobie innej opcji...
Mówiąc jednorazowe pieluszki do pływania jakoś niespecjalnie mnie przekonały do siebie.

A jeszcze u kilku znajomych po takich pieluszkach wyskoczyły różne paskudztwa typu odpieluszkowe zapalenie skóry, łuszczenie się, krostki, ranki etc... Dziękuję - ale wolałam nie ryzykować.

Tym bardziej że jednorazowy zakup kąpielówek dla maluszków szybko się zwróci... tym bardziej, że teraz zbliża się lato, ale nawet zimą chodziłam z Magdą na basen [w sumie byłyśmy około 20 razy]

Teraz na Allegro kupiłam większy rozmiar - używane kąpielówki - za 2 pln [+6przesyłka], ale to i tak taniej, niż chyba nawet najtańsze opakowanie jednorazówek do pływania :)
A kąpielówki wyglądają solidnie i praktycznie jak nowe - nie widać nawet najmniejszych śladów używania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz